Bliv tilsluttet og oplev mere ...

Hvad er MyT Connected Services?

MyT Connected Services er en samling tjenester fra Toyota, som giver dig et væld af altid-på-funktioner – uanset om du er inde i eller udenfor bilen - lige fra ”Find min bil” til deling af din rejse. Og kører du i en nyere hybridbil, får du din egen hybrid coach, som guider dig til den bedste kørsel.

MyT-app

Få information om din Toyota på mobilen

Ved at bruge MyT-appen, kan du fra din mobil kommunikere med din bil over alt. For eksempel kan du planlægge rejser hjemmefra, finde din bil eller optimere din kørsel ud fra kørselsanalyser. 


Hybridtræning

Vær den bedste til hybridkørsel, og skab det bedst mulige brændstofforbrug. MyT-appen giver dig råd og vejledning om, hvordan du kan forbedre din hybridkørsel baseret på din kørselshistorik. Så kan du få mest muligt ud af EV-mode og sikre den bedste brændstoføkonomi samt minimere Co2-udledningen.

Se video


Fjernstyring

Overvåg batteriet på din RAV4 Plug-in, og planlæg opladning på et tidspunkt, der passer dig med fjernstyret opladning. Brug det fjernstyrede klimaanlæg til at af-ise din bil i de kolde vintermåneder, og indstil din ønskede kabine-temperatur forud for din køretur. Det hele foregår nemt og komfortabelt på din smartphone.

Se video

/
Del rejsen med din bil

Planlæg din rejse effektivt ...
Planlæg din rejse hjemmefra eller på farten med MyT Connected Services. Send herefter din rejse direkte til din Toyotas navigationssystem, så du nemt og sikkert kan påbegynde turen.

/
Køredata

Få fuld kontrol over din rejsehistorik ...
Toyotas MyT Connected Services indsamler dine bildata og giver dig dine sidste køredata inklusive hastighed, acceleration og kilometerantal, så du har en praktisk analyse af dit kørselsforbrug - både privat og til erhverv.

/
Fra bil til hoveddør

Problemfri navigation fra bildør til hoveddør ...
Overfør rejsens destination fra din Toyotas navigationssystem til din mobiltelefon, så du kan beregne din sidste del af rejsen til fods.

/
Service-påmindelser

Gå aldrig glip af et serviceeftersyn ...
MyT Connected Services hjælper dig med at vedligeholde din Toyota ved at minde dig om dine serviceeftersyn. På den måde sikrer du dig, at din Toyota hele tiden er opdateret og yder sit bedste.

/
Find min bil

Uanset, hvor i verden, du er ...
Gennem funktionen 'Find min bil' i MyT mobil-app, og ved hjælp af Google Maps, kan du lokalisere din Toyota uanset, hvor den er parkeret. Du kan endda dele bilens placering med familie og venner.

 

Klik her for at hente appen ned

Hvordan kommer jeg i gang med MyT Connected Services?

For at komme i gang med at bruge MyT Connected Services, skal du oprette og aktivere en MyT konto. Du kan oprette en konto via vores hjemmeside eller direkte i MyT mobil-appen. Når du opretter dig, bliver du bedt om at give informationer om din bil og færdiggøre din registrering. 

Har du yderligere spørgsmål, er du velkommen til at besøge din lokale Toyota-forhandler, som gerne hjælper dig med at oprette din MyT konto. 


Find forhandler »

MyT multimediesystem

Intuitiv navigation og multimediesystem i bilen


MyT multimediesystem indeholder Real Time Traffic, advarsel om fartkontrol, visning af tankstationer samt POI (Point Of Interest). MyT multimediesystem indeholder også Apple CarPlay og Android Auto - her har du har mulighed for at tilkoble din mobil og bruge dine applikationer på skærmen i bilen.

MyT App
Find tankstation

Find nærmeste tankstation 
Indtast præferencer som billigst eller et specifikt navn, og navigationen vil vise de nærmeste tankstationer.   

MyT App
Advarselser om fartkontrol

Advarsler om fartkontrol ud fra brugeranmeldelser
Undgå at blive overrasket af fartkontrol. Vores teknologi tillader, at brugeren kan rapportere en fartkontrol og dermed oplyse andre brugere i nærheden.  

MyT App
Google Street View

Find ud af, hvad du leder efter, før du er der
Med Google Street View kan du se 360 graders visning af din destination, så du hurtigt kan få et overblik.

MyT App
Smartphone Integration

Med støtte fra Apple CarPlay og Android Auto
Vær forbundet med Apple CarPlay og Android Auto mens du er i bilen. Du kan oprette forbindelse til din telefon og afspille musik eller bruge dine applikationer via multimedieskærmen.  

MyT App
Parking

Find parkeringsmuligheder mens du er på farten
Vælg et sted efter pris, parkeringsselskab eller ud fra din nuværende afstand til parkeringspladsen.   

MyT App
Vejr

Hold dig informeret om eventuelle vejrændringer
Få en oversigt over vejrforholdet på destinationen, eller indtast dine fortrukne steder, så du altid er opdateret på vejeret.   

Ofte stillede spørgsmål

At køre i en Toyota har aldrig været mere behageligt, og med MyT Connected Services bliver oplevelsen endnu bedre.

Med MyT Connected Services kommunikerer din bil problemfrit med omverdenen. Du kan køre mere effektivt, når du kender alle bilens muligheder, og vi har gjort det hele så simpelt og intuitivt som muligt.

Teknologi behøver ikke at være besværligt, men derfor kan der let opstå spørgsmål - vi har svaret på alle dine MyT Connected Services-spørgsmål her.

MyT Connected Services

Hvad er MyT Connected Services?

MyT Connected Services består af MyT-app og MyT Multimedia. Hver især rummer de et udvalg af funktioner, der gør bilkørsel mere sikker og sjov. MyT App lader dig kommunikere med din bil, uanset hvor du er. Du kan planlægge ture, lokalisere hvor bilen holder parkeret og få besked, når de er tid til serviceeftersyn. Hybridtræning funktionen

Hvad er forskellen mellem MyT-app og My Toyota portalen?

De samme personoplysninger giver dig adgang til både MyT-app og My Toyota portalen.   

MyT-app giver dig mulighed for at bruge følgende MyT Connected Services:   

• Find min bil 
• Send til bil
• Bil til dør 
• Hybrid Coaching      
• Kørselanalyser        
• Servicebooking
• Servicepåmindelser
• Servicehistorik  

Via My Toyota portalen får du detaljeret information om din bil og mulighed for at tilkøbe og håndtere services. Følgende services fås gennem portalen:

• Bilkøbshistorik, bilejerdetaljer og følg din ordre
• Send til bil
• Servicebooking
• Servicepåmindelser
• Servicehistorik
• Information om din bil
• Ejermanual
• Kortopdateringer  
• Administrer profilindstillinger

Kan jeg bruge min MyT Connected Services i en anden Toyota?

MyT-app er knyttet til bilens registreringsnummer og bilens ejer, så du alene kan bruge app’en og de tilknyttede tjenester i bilen.

Du kan bruge MyT Multimedia i en anden Toyota, så længe den er blevet aktiveret og det sker i gyldighedsperioden.

Kan andre familiemedlemmer bruge MyT Connected Services?

Brugen af MyT-app Connected Services er begrænset til ejeren af bilen, bilens registreringsnummer kan knyttes til flere konti. MyT Multimedia kan benyttes af enhver, som kører bilen.

Jeg har en bil, hvor MyT Connected Services er tilgængeligt, men jeg tror ikke, at det er blevet aktiveret. Hvad gør jeg?

MyT Connected Services består af MyT-app og MyT Multimedia. Hver især rummer de et udvalg af funktioner, og de skal aktiveres individuelt. Er du usikker på, om din MyT-app Connected Services er aktiveret så gå til MyT-app. Klik på hjulikonet , som du finder i øverste højre hjørne af hovedsiden. Gå til ‘Indstillinger’ og vælg ‘Bil’. Hvis du får beskeden ‘Aktiver Connected Services’, betyder det, at de endnu ikke er aktiveret. Kontakt din forhandler for at få aktiveret MyT-app Connected Services.

En let måde at se om MyT-app Connected Services er tændt er ved at tjekke, om din seneste køretur bliver vist. For at aktivere MyT Multimedia Online Navigation Connected Services skal du forbinde din mobil med din bil ved hjælp af enten Bluetooth eller en wi-fi forbindelse, klik herefter på ‘Opsætning’. Herefter klikker du ‘Online’, derefter ‘Toyota Online’ og så vælger du en eksisterende konto. Indtast dine MyT oplysninger. Ved at indtaste dine oplysninger får du aktiveret dine 3 års gratis service. Du kan tjekke udløbsdatoen på dit MyT Multimedia abonnement i My Toyota Customer portalen.

Hvis du ikke har en eksisterende konto, kan du oprette en i din bil ved at vælge muligheden ‘Ny konto’.

Hvordan skifter jeg mit MyT kodeord?

Du kan skifte dit kodeord i MyT-app. Klik på hjulikonet , som du finder i øverste højre hjørne af hovedsiden. Gå til ‘Indstillinger’ og vælg ‘Skift kodeord”. Skriv din nuværende kode og dit nye kodeord, bekræft dit nye kodeord og gem. Har du glemt dit kodeord, kan du bestille et nyt ved at indtaste din e-mail.

MyT-app

Hvilken platform understøtter MyT-app?

MyT-app understøttes af både iOS og Android enheder.

Kan MyT Connected Services bruges i min bil?

MyT Connected Services er tilgængeligt i følgende Toyota modeller:

• Ny RAV4 (fra november 2018 produktionen)
• Ny Corolla H/B og Touring Sports (fra januar 2019 produktionen)
• Ny C-HR (fra oktober 2019 produktionen)
• Ny Camry (fra januar 2019 produktionen)

Hvad koster disse tjenester?

MyT Connected Services er inkluderet i køb af enhver MyT Connected Service kompatibelt med Toyota gældende for 10 år.

Er det muligt at have flere konti?

Nej. MyT-app Connected Services er knyttet til bilens registreringsnummer og bilens ejer. Kun en konto kan tilgå Connected Services.

Hvor længe forbliver mine MyT Connected Services aktive?

MyT-app Connected Services fungerer i 10 år. Toyota dækker omkostningerne for brugen af Connected Services data i 10 år, men MyT-app selv uden Connected Services.

Hvis jeg køber en brugt Toyota? Er MyT Connected Services tilgængelige?

Hvis du køber en brugt Toyota, som understøtter MyT-app Connected Services, skal du kontakte din forhandler for at blive registreret som bilens ejer. Herefter vil du kunne aktivere MyT-app Connected Services.

Hvor finder jeg versionsnummer på den MyT-app installeret på min mobil?

For at tjekke versionsnummer på:

       iPhone: Åben ‘Indstillinger’, vælg ‘Generelt’ og ‘Anvendelse’. Under ‘Lagring’ vælg MyT-app for at se versionsnummer.
       Android: Åben ‘Indstillinger og klik ‘Apps & Notifikationer’. Gå til listen over apps på din enhed. Vælg MyT-app og få detaljer som versionsnummer.

Vi anbefaler, at du slår automatisk opdatering af MyT-app til, da vi kontinuerligt tilføjer nye funktioner.

Hvordan downloader jeg MyT-app?

Gå til iOS App Store eller Google Play Store og søg efter ‘Toyota MyT App’. Download app’en gratis.

Hvordan laver jeg en konto?

Lav en konto direkte i MyT-app og indtast de nødendige personoplysninger.

Du skal aktivere din konto via en aktiveringsmail, som du modtager, før du kan bruge alle funktioner i din MyT-app. Yderligere skal din forhandler registrere diol som bilens ejer, før du kan benytte Connected Services.

Hvordan aktiverer jeg MyT-app Connected Services i min bil?

På hovedsiden klikker du på hjulikonet, som du finder i øverste højre hjørne. Gå til ‘Indstillinger’ og vælg ‘Bil’. Klik på ‘aktivér Connected Services’.


• Hvis du modtager beskeden ‘forbinder’, vil du kunne bruge dine Connected Services, når du har kørt 2 ture i din bil med en hastighed på over 10km/t.
• Hvis du modtager beskeden ‘venligst kontakt din forhandler som vil hjælpe med at fuldende processen’, skal du besøge din forhandler for at få godkendt ejerskab.

Hvorfor modtager jeg beskeden ‘kontakt forhandler’ i MyT-app?

Hvis du modtager beskeden ‘Kontakt venligst forhandler’ i din MyT-app, når du forsøger at aktivere MyT Connected Services, betyder det, at da du placerede din ordre, var din e-mail ikke sat op som bilens ejer. Du skal kontakte forhandler for at få godkendt ejerskab.

MyT-app siger, at jeg skal afvente aktivering, selvom jeg har accepteret alle regler for beskyttelse af personlige oplysninger.

For at færdiggøre din aktivering skal du foretage 2 køreture på en hastighed højere end 10 km/t. Efterfølgende vil MyT-app Connected Services blive aktiveret og synlige i app’en.

Hvornår kan jeg tilgå mine MyT-app Connected Services ?

Du kan til enhver tid tilgå dem. Bilens data bliver sendt til app’en, når motoren slukker. Du kan se dine seneste kørselsdetaljer, når motoren er slukket. Mobildækning er nødvendig for at data kan sendes, hvorfor det muligvis ikke vil virke i en parkeringskælder.

Jeg kan ikke finde alle min kørselshistorik i MyT-app. Hvor finder jeg dem?

Gå til ‘Services’ oversigten og vælg ‘Kørselshistorik’. Vælg ‘Alle ture’ for at se din seneste tur, og klik på en vilkårlig tur for at se en relateret kørselsanalyse. Du kan også få detaljer om din seneste køretur på ‘Hjem’ oversigten.

Tjenesten ‘Del med bil’ virker ikke. Destinationer bliver ikke overført til mit navigationssystem. Hvordan får jeg det til at virke?

Min bil er ikke udstyret med et navigationssystem. Kan jeg bruge ‘Del med bil’ alligevel?

Del-til-bil funktionen kræver et navigationssystem, som fungerer.

Hvordan fungerer Find min bil?

Find min bil kan tilgås via MyT-app hovedsiden. Funktionen er tilgængelig via bilens navigation, når du er parkeret et andet sted end din slutdestination.

Hvordan fungerer ‘Privat tilstand’?

Privattilstand tilgår du via MyT-appens ‘Indstillinger’. Du kan selv slå funktionen til og fra. Når du slår Privattilstand til, slår du samtidig GPS funktionen fra og så kan vi ikke spore din bils lokation.

 Hvad gør, hvis jeg vil sælge min Toyota?

Slet bilen fra din MyT konto, men slet ikke din konto, da du vil kunne føje eventuelle fremtidige Toyota biler til samme konto. Glem ikke at informere bilens nye ejer, at bilen er udstyret med MyT-app connected services.

Hvordan deaktiverer jeg MyT-app Connected Services?

Hvordan deaktiverer jeg MyT-app Connected Services?
/

Hvad sker der, hvis jeg fjerner bilens registreringsnummer fra min MyT konto? Holder mine services op med at virke?

MyT-app Connected Services stopper, hvis bilens registreringsnummer bliver slettet fra kontoen.

Kan jeg modtage data som fx. benzinniveauet I tanken? Eller om alle døre er låste?

Denne service er endnu ikke tilgængelig, men vi arbejder hele tiden på at føje nye funktioner og services til MyT-app. Vi vil løbende opdatere app’en, sørg derfor at din app hele tiden er up-to-date. Den nemmeste måde at sikre dig en fuldt opdateret app er ved at slå ‘auto-update’ til i app store.

MyT tilsluttede tjenester

Hvad er MyT Multimedia og hvilke muligheder giver det?

MyT Multimedia indeholder forskellige online navigationstjenester, der leverer trafikale informationer og advarer om hastighedskontroller i realtid.

Disse funktioner kræver internetforbindelse. Du skal forbinde din bil med din mobil via w-ifi eller Bluetooth eller et andet wi-fi netværk.  

Enhver ny Toyota kommer med 3 års gratis kortopdateringer til navigationssystemet inklusiv tjenester som:

• Trafik i realtid
• Coyote (hvis det er tilgængeligt) eller Cyclops
• Google Streetview (hvis det er tilgængeligt)
• Favoritsteder
• Brændstof
• Parkering
• Vejr


For mere information tjek vores sådan-gør-du-guide om at aktivere og bruge Online Navigation Connected Services.

MyT Multimedia omfatter også mobilintegration. Det giver dig mulighed for at forbinde din mobil (kompatibel med iOS & Android) med din bil. Alle dine favoritapps som Spotify, Whatsapp, Audible, Google Maps og Waze kan du bruge i bilen og styre med Siri Voice Assist eller OK Google.

Nogle modeller er kompatible med Apple CarPlay og Android Auto.

Hvorfor kræver det en internetforbindelse til MyT Multimedia online navigation connected services? Hvordan adskiller det sig fra normal navigation?

Det indbyggede navigationssystem modtager data direkte fra GPS satellitter. MyT Multimedia kræver en internetforbindelse for at kunne modtage data til tjenester som Trafik-i-realtid, Coyote (hvis det er tilgængeligt), Google Streetview (hvis det er tilgængeligt), Brændstof, Vejret og Parkering og dine Favoritsteder.

Er min bil kompatibel med MyT Multimedia?

Alle Toyota modeller på markedet kommer med online navigationstjenester. Med undtagelse af AYGO og Supra som har deres egne typer af connected services.

Mobilintegration er mulig på udvalgte versioner af den nyeste AYGO, særlige versioner af den nyeste Yaris, den nye Supra (virker kun med Apple CarPlay) og nye C-HR modeller fra oktober 2019 produktionen. (NMSCs localization for grade compatibility).Tjek hos din forhandler om mobilintegration er mulig.

Hvad koster MyT Multimedia?

De første 3 år med MyT Multimedia navigation online services er gratis. Herefter kan du få dem via en abonnementsordning. Vores kortpakke inkluderer opdateringer og relaterede onlinetjenester og vores servicepakke indeholder vores online servicefunktioner. Du køber dit abonnement i vores e-shop. Besøg e-shoppen og få de seneste priser.

Hvad sker der, når mine 3 års gratis MyT Multimedia ophører? Giver I mig besked?

30 dage før din gratis 3-års periode udløber vil du blive varslet via din bils multimediesystem direkte på skærmen.
Du kan forny din Map-Care-pakke med 1 eller 3 år. Ligeledes, når du fornyer vores Servicepakke, kan du vælge mellem 1, 2 eller 3 år. Besøg e-Store og få de seneste priser.

Hvad er e-Store og hvor finde jeg den?

Du kan tilgå e-Store via bilens multimediesystem eller i hovedmenuen til My Toyota portalen.

I kundeportalens e-Store, som du tilgår via My Toyota portalen, kan du købe alle MyT Multimedia tjenester. Du kan også tjekke status på igangværende abonnementer i e-Store. I e-Store kan du under ‘Købt’ se, hvilke af dine abonnementer er aktive og hvor hvornår de udløber.

Hvordan tilkøber jeg services fra MyT Multimedia?

Du kan tilkøbe tjenester i My Toyota portalen. Klik på ‘Købt’ for at se, hvilke tjenester du allerede har.

Jeg har købte en brugt Toyota. MyT Multimedia online navigation Connected Services er allerede aktiveret. Er jeg nødt til at genaktiveret dem?

Du kan bruge det med det samme, hvis du skaber forbindelse til online navigation Connected Services via Bluetooth. Vi anbefaler dog, at du indtaster dine MyT / My Toyota oplysninger, så bilens to link the multimediesystem bliver tilknyttet din konto. Herefter vil du kunne købe tjenester eller MapCare fra portalen og bruge Del-med-bil gennem din MyT-app.

Hvordan laver jeg en MyT Multimedia konto?

Du bruger den samme konto til både MyT-app og My Toyota portalen. Hvis du ikke har en, anbefaler vi, at du downloader app’en og opretter en konto.
Du kan også oprette en konto via bilens multimediesystem (du vil dog være nødt til at acceptere betingelserne inden 14 dage i My Toyota portalen).

Hvordan får jeg aktiveret MyT Multimedia og online navigation Connected Services?

Du kan aktivere den via bilens multimediesystem. Vær opmærksom på, at din bil skal have internetforbindelse enten via Bluetooth, internetdeling eller en wi-fi-forbindelse i dit hjem (hvis din bil er parkeret i nærheden), eftersom alle tjenester relateret til MyT Multimedia er internet-baserede.

Hvordan får jeg etableret en wi-fi-forbindelse, så jeg kan lave internetdeling i min bil?

Ikke alle nye Toyota biler er kompatible med internetdeling, men alle nye modeller er kompatible med Bluetooth.

Find menuen på bilens multimediesystem og tryk på ‘Opsætning’, derefter ‘wi-fi’ og ‘Tænd for wi-fi ’. Vælg dit netværk, indtast kodeord og vælg ‘OK’. Når du har forbindelse, vil du modtage en besked, som fortæller, at navigationssystemet har fået forbindelse til et hotspot.

Hvordan kan jeg dele Bluetooth?

Find menuen på bilens multimediesystem og tryk på ‘Opsætning’. Vælg ‘Bluetooth forbindelse’ og følg anvisningerne for opsætning af en netværksforbindelse. På din mobil skal du give tilladelse til deling via Bluetooth.

Hvordan får jeg installeret og aktiveret Coyote?

Find menuen på bilens multimediesystem og gå til e-shoppens ‘I bilen’ sektion (du skal have internetforbindelse og være logget på). Vælg Coyote app’en og vælg ‘Installer’. Et pop-ip vindue vil dukke op, når Coyote er installeret. Når du åbner app’en, vælg ‘OK’ for at starte det automatisk. Herefter vil Coyote altid optræde som tilgængelig under ‘apps’.

Hvordan fungerer Apple CarPlay eller Android Auto?

Apple CarPlay kan aktiveres ved at koble din iOS enhed til bilens USB-port. I infotainment sektionen klikker du på ‘Menu’ og herefter på ‘Car Play’.

Android auto aktiveres ved først at downloade Android Auto app. Herefter kobler du din Android enhed til bilens USB-port. I infotainment sektionen klikker du på ‘Menu’ og herefter på ‘Android Auto’.

Kan jeg bruge Google Maps, Waze, eller Spotify i min bil?

Ja, forudsat at du har internetforbindelse via din mobil. Du skal også bruge et kabel for at koble din mobil til din bil. Hvis du har en android mobil, er du nødt til at installere Android Auto app. Dine apps vil herefter være tilgængelige via ‘Android Auto/ Apple Car Play’ menuen på infotainmentskærmen.

Hvordan får jeg aktiveret ‘Del med bil’ via min MyT-app?

Med ‘Del med bil’ funktionen kan du i god tid forberede dine køreture og planlægge ruter på din mobil og sende disse til din bil. Alt det kræves er en bil med integreret navigationssystem og en MyT konto, hvortil din bil er registreret. For at gøre brug af denne funktion skal du linke din bil til din MyT konto. Det kan du gøre på en af to måder:

For at gøre brug af denne funktion skal du linke din bil til din MyT konto.

  Det kan du gøre på en af to måder:  

• I din bil, med Bluetooth eller wi-fi tjenesten tændt, klik på ‘Opsætning’ i multimedie. Gå til 'Online' og vælg ‘Toyota online’ og derefter ‘Nuværende konto’. Indtast dine MyT oplysninger. Gå til MyT portalen. DU vil have modtaget beskeden ‘vi fandt en ny enhed ID’. Bekræft og så er du klar.
• Du kan også aktivere ‘Del med bil’ funktionen direkte i app’en ved at gå til bilens hovedmenu, vælge hjulikonet og gå til ‘Indstillinger', og under ‘Bilen’ vælge ‘Register en multimedie enhed’. Følg app’ens instruktioner nøje og vær opmærksom på, at du skal sidde i bilen for at færdiggøre parringsprocessen.

Hvordan opdaterer jeg software og kort? Sker det automatisk?

Over-the-air kortopdateringer er mulige med det seneste 2019 multimediesystem, som for de nyeste kompatible modeller aktiveres i e-shoppen. For mere information tjek vores sådan-gør-du-guide.
Du kan også opdatere dit system manuelt ved at downloade opdateringer fra My Toyota portalens e-shop, lægge dem ned på et USB-stik og koble det til din bil.

What’s the best way to plan a route?

Med ‘Del med bil’ funktionen kan du planlægge dine køreture . Først går du ind på ‘Tjenester’, vælger ‘Del med bil’, klikker hvortil, indtaster adressen og herfra kan du tilrettelægge turen med op til 9 stop og en slutdestination ved at klikke på ‘+’ knappen. Klik herefter ‘send til bil’.

Sørg for at du har internetforbindelse, når du sidder i din bil. Den letteste metode er at aktivere Bluetooth på din mobil. Når du har etableret en internetforbindelse i din bil kan du downloade din planlagte køretur, og i multimediesystemet under ‘favoritsteder’ finder du din planlagte rute.

I den nye RAV4, den nye Corolla, den nye Camry og den nye C-HR finder du din planlagte rute i favorit menuen. For mere information tjek vores sådan-gør-du-guide om ‘Del med bil’ og hvordan du finder dine rejser med ‘Del med bil’.

Hvornår starter mine 3 års gratis brug af MyT Multimedia?

Dine 3-års aftaler og betingelser starter, når du indtaster dine MyT oplysninger i infotainment enheden.

Hvordan tjekker jeg udløbsdatoen for mine Map Care og MyT Multimedia service abonnementer?

I de sidste 30 dage før din gratis 3-års periode ophører vil du modtage en besked på bilens multimedieskærm. I de sidste 15 dage før din gratis 3-års periode ophører vil du modtage daglige beskeder. Når din 3-års periode er ophørt, vil du efterfølgende få vist en besked, hver gang du forsøger at bruge app’en.

Bliv tilsluttet og oplev mere ...

*MyT er kun tilgængelig for modeller som har Toyota Touch 2 Go fra 2016.

Flere nyheder fra Toyota

Nu skal Danmarks bedste håndværkere kåres Nu skal Danmarks bedste håndværkere kåres Håndværksportalen Håndværker.dk skyder nu i samarbejde med Toyota kåringen af årets bedste håndværkere i gang. En heldig håndværker vinder en helt ny Toyota PROACE CITY varebil. Toyota får nyt logo og brand design Toyota får nyt logo og brand design Toyota introducerer sit nye brand design i Europa. Det sker med et nyt og opdateret brand logo og en ny typografi, som signalerer en helt ny æra for Toyota i forbindelse med koncernens transformation fra bilproducent til mobilitetsvirksomhed. Toyota starter produktionen af helt ny Yaris Toyota starter produktionen af helt ny Yaris Toyota begyndte i aftes produktionen af den helt nye, fjerde generation Yaris, der er mobilitetsgigantens bedst sælgende bilmodel i Europa og i Danmark samt den mest populære hybridbil de seneste otte år i træk i Danmark. Toyota melder udsolgt af RAV4 Plug-in i 2020 Toyota melder udsolgt af RAV4 Plug-in i 2020 Godt to måneder efter, at Toyota åbnede for forsalget af den helt nye RAV4 Plug-in Hybrid meldes der udsolgt. Du kan dog blive skrevet på venteliste til levering i 2021.
Dine cookie-indstillinger

Toyota bruger cookies bl.a. for at kunne tilbyde dig en bedre oplevelse på hjemmesiden. Du kan læse mere om hjemmesidens brug af cookies her, hvor du også kan ændre dine indstillinger og fravælge visse typer af cookies.