1. Nye biler
  2. Overblik

Skift variant

Toyota bZ4X Executive

SUV

Toyota bZ4X - Executive - SUV
Pacific Blue/Astral Black

Starter fra

484990.0

Motor

160 KWh

Garanti

3 år / 100.000 km

Service- og reparationsaftale

3 år / 45.000 km

Toyota bZ4X - Executive - SUV

https://dxp-webcarconfig.toyota-europe.com/v1/compare-v2/dk/da

Starter fra
484990.0
(inkl. moms)

De angivne værdier er de laveste og højeste i motorprogrammet og ikke nødvendigvis repræsentative for en specifik modelkombination. Det angivne brændstofforbrug og CO2-udslip er beregnet ud fra blandet kørsel (EU-norm). Det virkelige brændstofforbrug kan afvige alt efter kørselsmønster og kørestil. Den angivne pris i boksen er en frapris og er ikke nødvendigvis prisen for den viste model på billedet.

Udforsk bilen med 360

  • Design

    Elegant stil med SUV-attitude

    Bilen er karakteriseret af en iøjnefaldende hammerhajsform med slanke forlygteenheder, der understreger bilens stærke fremtoning, mens markante sorte hjulkasseafdækninger sætter en streg under SUV-looket, når man ser bilen fra siden.

  • Kan klare terrænet

    Nyd godt af klassens bedste AWD-køreegenskaber med Toyota bZ4X uanset vejret.

  • En fuldkommen elektrisk oplevelse

    Med tæt på 25 års erfaring med batteriteknologi kan Toyota bZ4X køre over 500 km på en enkelt fuld opladning. (WLTP-cyklus. Rækkevidden afhænger af den valgte modelvariant, drivlinje og de konkrete kørselsbetingelser.)

  • T-Mate sørger for, at du altid er i sikre hænder.

    Toyota bZ4X er udstyret med T-Mate, der er din værdifulde co-driver og er med til at give bilen de bedste sikkerhedsfunktioner i klassen. T-Mate udgør en række systemer, der er udviklet til at understøtte dig og gøre det mere sikkert at køre bil, uanset om du parkerer, kører på motorvejen eller er på vej igennem byen.

Fuldskærm Luk
Hiv for at dreje Swipe

Se hvad pressen skriver

5 GRUNDE TIL AT TOYOTA’S FØRSTE ELBIL HAR VÆRET VÆRD AT VENTE PÅ

”Med 16 cm længere akselafstand end en Toyota RAV4 er der dømt limousine-agtig benplads på bagsædet.”

”Foran har Toyota skruet ned for den konservative stil i visse af hybridbilerne og op for futurismen: Her får du en stor skærm i midterkonsollen, digitale instrumenter helt ude ved foruden, som gør dem lette at aflæse.”


”Elbilsplatformen tillader et fladt gulv i kabinen og der er masser af praktiske aflæggerum.”

”På snoede bjergveje demonstrerer den også egenskaber, som kommer til gavn i hverdagen. Den er støjsvag og undervognen skjuler dygtigt, at her kommer to tons elbil farende, når du bremser eller træder på speederen.”


”Der er ingen uønskede rusken i rattet på testbilen under hård acceleration og ud ad snævre sving føles den næsten baghjulstrukket.”

Bilmagisinet - Søren Juul

Toyota laver ID.4 killer 

"Toyota, I har rent faktisk formået at hælde noget køreglæde over i den her elbil. Alt i alt ser det vel meget godt ud for Toyota."

"Det, der er interessant ved den bil her, er, at Toyota siger, at det er den mest offroad-kapable elektriske SUV på markedet overhovedet."

"Konklusionen er, at jeg er fuld af forventning. Opturen var bilens køreegenskaber. Den ligger virkelig godt på vejen samtidig med, at den er virkelig komfortabel."

Kuffert og kørehandsker - Henrik Dreboldt 

Første indtryk af Toyotas nye elbil, bZ4X

”Og så tænker du måske; kan Toyota overhovedet finde ud af det der med batterier? Ja, det er jeg ikke så nervøs for. I mere end 25 år har Toyota jo udviklet og forsket i batteriteknologi i forbindelse med deres hybridlinje, og det er jo gået meget godt."

"Den kan hurtiglade med op til 150kW, og helt i klimaets ånd, så er det selvfølgelig muligt at udstyre din bZ4x med solceller på taget. Det skulle kunne generere strøm til omkring 1.800 kilometers kørsel om året - de rigtige steder, vel at mærke."

"Jeg synes, køreoplevelsen er god i den her bZ4X. Den er meget let at køre, den føles mindre at køre sådan rent størrelsesmæssigt. Jeg vil næsten driste mig til at sige, at den kører lidt frisk og sporty."

Biltesteren - Kim Middelhede

 

Toyotas elbil trives fint i terræn

”På asfaltvejene fra Sitges og op i bjergene fører bZ4X sig selvsikkert frem, som havde Toyota bygget elbiler i årevis. Affjedringen håndterer testbilens to ton så godt, at den ikke føles kluntet i sving eller optræder ukomfortabel. Med 218 hk er den tilmed kvik i optrækket.”

”At bZ4X tilmed er støjsvag og udstyret med, efter Toyota-standard, nærmest futuristisk kabine med en stor, flot skærm i midten, mange aflæggerum, pæn finish og meget bagsædeplads efterlader plusser i karakterbogen.”

”Følelsen af robust elbil underbygges af en banebrydende garanti: Batteriet er udviklet med en målsætning om at tilbyde 90 pct. kapacitet efter ti år/ 240.000 km, men Toyota garanterer dog 70 pct. kapacitet efter ti år eller op til 1 mio. (!) km - HVIS man altså svinger forbi forhandleren til et årligt helbredstjek på bilen.”

Børsen - Søren Juul

 

Sådan vil Toyota skille sig ud: Nu skal elbilen også være rustet til en tur ud i naturen

”Med den nye bil understreger Toyota sit firehjulstrukne gen, og bilen er klimasikker nok til at kunne køre i op til 50 cm dybt vand.”

”Indtrykket her er en uhyre solid bil, der hverken knirker eller vrider, når den bliver presset.”

”På et punkt skiller Toyotaen sig ud fra de elektriske mainstreambiler, og det gælder garantien på 1 mio. km eller 10 år på batteriet. Er kapaciteten under 70 pct., træder garantien i kraft, og Toyota lover at skifte så tilpas mange celler, at batteriet igen er i god form.”

Jyllands-Posten - Jens Høy 

Toyota bZ4X Galleri 

Udstyr og specifikationer

Se dine muligheder for udstyr og uddybende specifikationer for bZ4X.
Se specifikationer