- El-betjent bagklap
- 360 graders panoramavisning
- Intelligent fjernlysassistent (matrix forlygter)
- 12,3" multimedieskærm
POST https://dxp-webcarconfig.toyota-europe.com/v1/compare-v2/dk/da
Toyota bZ4X kommer med op til 10 år eller 185.000 km serviceaktiveret garanti, (hvad der kommer først).
Når du overholder bilens serviceintervaller og sender den til service hos os, kvitterer vi med 12 måneders garanti. Så slipper du for uforudsete udgifter på bilen.
5 grunde til at Toyota’s første elbil har været værd at vente på
”Med 16 cm længere akselafstand end en Toyota RAV4 er der dømt limousine-agtig benplads på bagsædet.”
”Foran har Toyota skruet ned for den konservative stil i visse af hybridbilerne og op for futurismen: Her får du en stor skærm i midterkonsollen, digitale instrumenter helt ude ved foruden, som gør dem lette at aflæse.”
”Elbilsplatformen tillader et fladt gulv i kabinen og der er masser af praktiske aflæggerum.”
”På snoede bjergveje demonstrerer den også egenskaber, som kommer til gavn i hverdagen. Den er støjsvag og undervognen skjuler dygtigt, at her kommer to tons elbil farende, når du bremser eller træder på speederen.”
”Der er ingen uønskede rusken i rattet på testbilen under hård acceleration og ud ad snævre sving føles den næsten baghjulstrukket.”
Bilmagisinet - Søren Juul
Toyota laver ID.4 killer
"Toyota, I har rent faktisk formået at hælde noget køreglæde over i den her elbil. Alt i alt ser det vel meget godt ud for Toyota."
"Det, der er interessant ved den bil her, er, at Toyota siger, at det er den mest offroad-kapable elektriske SUV på markedet overhovedet."
"Konklusionen er, at jeg er fuld af forventning. Opturen var bilens køreegenskaber. Den ligger virkelig godt på vejen samtidig med, at den er virkelig komfortabel."
Kuffert og kørehandsker - Henrik Dreboldt
Første indtryk af Toyotas nye elbil, bZ4X
”Og så tænker du måske; kan Toyota overhovedet finde ud af det der med batterier? Ja, det er jeg ikke så nervøs for. I mere end 25 år har Toyota jo udviklet og forsket i batteriteknologi i forbindelse med deres hybridlinje, og det er jo gået meget godt."
"Den kan hurtiglade med op til 150kW, og helt i klimaets ånd, så er det selvfølgelig muligt at udstyre din bZ4x med solceller på taget. Det skulle kunne generere strøm til omkring 1.800 kilometers kørsel om året - de rigtige steder, vel at mærke."
"Jeg synes, køreoplevelsen er god i den her bZ4X. Den er meget let at køre, den føles mindre at køre sådan rent størrelsesmæssigt. Jeg vil næsten driste mig til at sige, at den kører lidt frisk og sporty."
Biltesteren - Kim Middelhede
Toyotas elbil trives fint i terræn
”På asfaltvejene fra Sitges og op i bjergene fører bZ4X sig selvsikkert frem, som havde Toyota bygget elbiler i årevis. Affjedringen håndterer testbilens to ton så godt, at den ikke føles kluntet i sving eller optræder ukomfortabel. Med 218 hk er den tilmed kvik i optrækket.”
”At bZ4X tilmed er støjsvag og udstyret med, efter Toyota-standard, nærmest futuristisk kabine med en stor, flot skærm i midten, mange aflæggerum, pæn finish og meget bagsædeplads efterlader plusser i karakterbogen.”
”Følelsen af robust elbil underbygges af en banebrydende garanti: Batteriet er udviklet med en målsætning om at tilbyde 90 pct. kapacitet efter ti år/ 240.000 km, men Toyota garanterer dog 70 pct. kapacitet efter ti år eller op til 1 mio. (!) km - HVIS man altså svinger forbi forhandleren til et årligt helbredstjek på bilen.”
Børsen - Søren Juul
Sådan vil Toyota skille sig ud: Nu skal elbilen også være rustet til en tur ud i naturen
”Med den nye bil understreger Toyota sit firehjulstrukne gen, og bilen er klimasikker nok til at kunne køre i op til 50 cm dybt vand.”
”Indtrykket her er en uhyre solid bil, der hverken knirker eller vrider, når den bliver presset.”
”På et punkt skiller Toyotaen sig ud fra de elektriske mainstreambiler, og det gælder garantien på 1 mio. km eller 10 år på batteriet. Er kapaciteten under 70 pct., træder garantien i kraft, og Toyota lover at skifte så tilpas mange celler, at batteriet igen er i god form.”
Jyllands-Posten - Jens Høy
Vælg din variant af modellen herunder, og klik dig videre.
kr. 439.990
kr. 464.990
kr. 377.990
kr. 399.990
kr. 424.990
Den helt nye elbil, Toyota bZ4X, kan privatleases i 48 måneder med en lav, månedlig ydelse. Fx bZ4X Active:
4.795 kr. pr. måned / førstegangsydelse 9.995 kr.*
Den helt nye elbil, Toyota bZ4X, kan privatleases uden førstegangsydelse. Fx bZ4X Active:
4.995 kr. pr. måned / førstegangsydelse 0 kr.*