I forbindelse med lanceringen af den nye Toyota C-HR, udfordrede Toyota nogle af de bedste storytellers i Europa til at fange urbane refleksioner af den nye coupé crossover. Resultatet af det unikke projekt er 24 håndplukkede billeder, der hver især er en fortolkning af Toyota C-HR gennem fotografernes personlige måde at tage billeder på.

Fra den 26. til 27. november 2016 mødtes instagrammere og fotografer fra hele Europa i Madrid til et unik projekt. Opgaven var, i forbindelse med den nyligt lancerede europæiske TV-kampagne, at fange den nye Toyota C-HR i urbane omgivelser og samtidigt bruge temaet refleksion.

Storytellerne havde 24 timer til at skyde det perfekte billede, samt hele Madrid og en Toyota C-HR til rådighed. Resultatet er en samling af 24 billeder, der hver især fanger bilens design på en personlig og kreativ måde i det pulserende, unikke byliv.

I alt tog 19 instagrammere og fotografer fra 13 lande udfordringen op; hver af dem håndplukket for deres individuelle kreative tilgang og visuelle sprog.

Selvom deltagerne havde fået en kreativ instruktion, de skulle følge, var den største udfordring at følge deres personlige stil for at sikre en varieret samling af billeder.

Weekenden viste sig at være udfordrende på alle måder - fra en krævende instruktion og navigation igennem Madrids urbane jungle, til de ikke helt optimale vejrforhold. Men ingen udfordring er for stor til vores storytellers. Se deres spændende historier herunder.

Fra den 1. februar 2017 bliver de 24 billeder udstillet på Le Rendez-Vous Toyota, Toyotas europæiske showroom på Champ Elysées i Paris, Franking, sammen med Toyota C-HR.

Toyota C-HR har taget Europa med storm og er blevet stemt direkte i finalen i kampen om at blive Årets Bil i Europa. Det skyldes blandt andet bilens gode køreegenskaber, nyeste hybridteknologi og den gode brændstoføkonomi. Glæd dig til at følge byens flow i den nye Toyota C‑HR.

Mere om Toyota C-HR

Ny Toyota C-HR C-LOUD med lyd produceret af JBL Ny Toyota C-HR C-LOUD med lyd produceret af JBL Den nye Toyota C-HR C-loud Hybrid i farven neon lime leverer alt fra et iøjnefaldende eksteriør til et gennemtænkt interiør med et lydsystem produceret af JBL. Toyotas kampagnemodeller Toyotas kampagnemodeller Lige nu kan vi tilbyde kampagnemodeller med hurtig levering. Se udvalgte her. Fordi. Toyota SUV-modeller fører dig fremad Fordi. Toyota SUV-modeller fører dig fremad ‘Fordi’ er ofte en undskyldning, en årsag for ikke at gøre noget. 'Fordi jeg har travlt' eller 'fordi det er for langt'. Hos Toyota er 'fordi' blevet en god grund til at flytte sig, bevæge sig fremad og opleve mere. Toyota SUV. Fordi... hvad venter du på? Toyota runder 10 millioner solgte hybridbiler Toyota runder 10 millioner solgte hybridbiler Hybridbiler hitter som aldrig før. Sidste år blev salget af hybridbiler i Danmark mere end fordoblet og satte ny rekord.
Dine cookie-indstillinger

Toyota bruger cookies for at kunne tilbyde dig en bedre oplevelse på hjemmesiden. Ved at gå videre på siden accepterer du disse cookie-indstillinger. Du kan også finde og ændre dine indstillinger her.

OK