”CRS” står for ”Customer Recommandation System” og er navnet på Toyotas omfattende kundetilfredshedsprogram, hvor vi spørger ind til kundernes villighed til, at anbefale Toyota til familie, venner og kolleger. For hos Toyota er det bedste udtryk for kundernes tilfredshed, når kunderne vil anbefale os.
Og selv om uvildige undersøgelser viser, at Toyota-ejere generelt er mere tilfredse end andre bilejere, så vil vi være endnu bedre. Derfor lægger vi stor vægt på de oplevelser og den service vores kunder får, når de handler hos Toyota. Og netop det at lytte til og agere på kundernes tilbagemeldinger, er en central del i Toyotas CRS-program, for det er den bedste vej til, at forbedre vores kundeservice og opnå kundernes ultimative ros: Deres loyalitet og anbefaling!
Når du har købt en Toyota eller besøgt et af vores værksteder, vil du meget sandsynligt blive kontaktet af vores analysebureau. I så fald håber vi, at du vil bruge et par minutter på at hjælpe os til at gøre det endnu bedre næste gang, du besøger os. Og så håber vi selvfølgelig at du anbefaler os til din familie, venner og kolleger.