Om Toyota Danmark
Toyota Danmark, eneimportør af Toyota og Lexus i Danmark, er stolte af at være blevet kåret som bilmærket med den bedste kundeservice i Danmark i 2024 af AutoIndex – for 21. år i træk.
Toyota er i 2024 det 3. bedst-sælgende bilmærke i Danmark, og vi ser frem til yderligere vækst med fokus på elektrificerede biler.
Toyotas globale mission er at skabe Happiness for All. Udover bilsalg har vi stort fokus på andre mobilitetsløsninger, og vi arbejder også dedikeret på at udvikle ny teknologi, der gør det lettere for vores kunder at komme fra A til B.
Om Customer & Network Support
Customer & Network Support-teamet består af 4 personer og er en del af vores Channel-division. Teamets primære opgave er at gøre livet lettere for vores kunder, forhandlere og værksteder og at tilbyde fremragende support og service. hver gang. Vi arbejder tæt sammen med flere andre afdelinger som eftermarked, teknik, garanti og marketing.
Afdelingen er under løbende udvikling, og vi ser frem til at udvide arbejdsopgaverne for at sikre, at vi i endnu højere grad kan tage ansvar for kommunikationen med vores kunder og forhandlere.
Din rolle
Som Operations Coordinator i Customer & Network Support vil du være det primære bindeled mellem Toyota Danmark og vores kunder samt forhandlere. Din rolle er at bruge dit servicegen til at finde løsninger og assistere på mange forskellige sager og spørgsmål. Du vil sikre, at både forhandlere og kunder får en fremragende oplevelse – hver gang.
Du vil håndtere henvendelser via vores support-portal, e-mail og telefon samt støtte interne kollegaer – f.eks. med bestilling af biler til vores presseflåde, forhandleres showrooms og demobiler.
Du skal besvare henvendelser fra kunder, som omhandler:
- Specifikationer på biler og information om Toyotas services
- Service- og garanti-bestemmelser
- Leveringstider på biler og reservedele
- Behandling af klager om salg, reparation og service
- MyToyota Connected Services
Henvendelser fra vores forhandlernetværk omhandler blandt andet:
- Identifikation af reservedele
- Leveringstider på biler og reservedele
- Administration af billager
- Oprettelse og ændring af bestillinger på biler og reservedele
- Spørgsmål til faktura og kreditnota
- Reklamationer på reservedele
Hvem er du?
Vi forventer, at du har erfaring med kundevendt kommunikation, gerne med en logistikvinkel, samt erfaring med håndtering af komplekse problemstillinger, herunder klage- og indsigelseshåndtering. Du arbejder selvstændigt og innovativt for at finde løsninger på de udfordringer, du møder. Desuden er du fleksibel i både tanke og handling og motiveres af at finde nye og mere effektive måder at arbejde på. Du er også en god teamplayer, der samarbejder på tværs af organisationen med stakeholdere på alle niveauer.
Du har god erfaring med Microsoft Office-pakken, især Word og Excel, og du er hurtigt i stand til at lære nye programmer og værktøjer. Du er en stærk kommunikator på dansk i både skrift og tale og behersker også engelsk på et funktionelt forretningsniveau.
Det er en stor fordel, hvis du har erfaring fra bilbranchen, f.eks. hos en importør eller bilforhandler.
Klar til at gøre en forskel?
Vores værdier er kernen i alt, hvad vi gør hos Toyota. Vi lægger stor vægt på vores 5 C’er: Coaching, Courage, Creativity, Curiosity og Collaboration. Vi belønner ikke kun vores medarbejdere for at nå deres mål, men også for den positive indflydelse, de har på både deres kolleger, arbejdspladsen og vores fælles kunder.
Det betyder, at vi forventer, at du har modet til at dele dine idéer, er nysgerrig og kreativ i din tilgang til nye løsninger, og at du evner at samarbejde på tværs af organisationen.
Som en del af Toyota vil du få mulighed for at arbejde i vores moderne og åbne kontorlandskab i Søborg, hvor du selv har fleksibilitet til at planlægge din tid og opnå den rette balance mellem dit job og dit privatliv.
Inklusion er en grundpille i vores kultur. Vi tror på, at alle har noget værdifuldt at bidrage med, og vi sætter stor pris på mangfoldighed af perspektiver. Hos Toyota føler alle sig velkomne og hørt, og vi stræber efter at skabe en arbejdsplads, hvor hver enkelt medarbejder kan udfolde sit fulde potentiale.
Vi gennemfører løbende samtaler og ansætter først, når vi har fundet den helt rette kandidat til rollen.
Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Senior Specialist Lasse Havelund på e-mail: Lasse.Havelund@toyota.dk
Vi ser frem til at modtage dit CV og din motiverede ansøgning!