Budgetberegner
Byg bil og se pris »
Priser og brochurer »
Book en prøvetur »
Spørg Toyota »
Din MyT-konto

RAV4 Plug-in Hybrid H3 Style - SUV 5-dørs

  • Adaptiv fartpilotknap, rat
Sammenlign
Toyota RAV4 Plug-in Hybrid - H3 Style - SUV 5-dørs
    • Zircon Silver/Attitude Black Farven er ikke tilgængelig for det valgte modelvariant
    • Ash Grey/Attitude Black Farven er ikke tilgængelig for det valgte modelvariant
    • Dark Blue/Attitude Black Farven er ikke tilgængelig for det valgte modelvariant
  • Pearl White/Attitude Black Farven er ikke tilgængelig for det valgte modelvariant
  • Flame Red/Attitude Black Farven er ikke tilgængelig for det valgte modelvariant
Fra
kr. 482.990

Vælg din variant af RAV4 Plug-in Hybrid

Se RAV4 Plug-in Hybrid

Se nøglefunktionerne i RAV4 Plug-in Hybrid. Rotér bilen og se den fra alle vinkler.

  • Designet til at skille sig ud

    Den kraftfulde SUV, RAV4 Plug-in Hybrid er bygget til at blive kørt. Det robuste ydre kombineret med en dynamisk styling giver RAV4 Plug-in Hybrid et skarpt udseende. Toyotas nyeste 4. generations hybridteknologi og høj-kapacitets lithium-ion-batteri giver dig mulighed for at accelerere fra 0 til 100 km/t på kun 6 sekunder. RAV4 Plug-in Hybrid kan trække op til 1.500 kg.

  • Øjeblikkelig kraft, uovertruffen effektivitet

    Med klassens bedste CO2-emissioner (22 g/km) og brændstofforbrug (100 km/l) er det tydeligt, at RAV4 Plug-in Hybrid har en effektivitet der matcher bilens utrolige ydeevne. Det nye 18,1 kW lithium-ion-batteri betyder, at du kan køre op til 75 km på ren el, mens bilens lader giver en fuld batteriopladning på 5 timer. Det nye EV-system er også i stand til at accelerere op til 135 km/t uden hjælp fra benzinmotoren.

  • Raffineret og rummelig

    RAV4 Plug-in Hybrid har en stilfuld kabine, som danner en ideel ramme for en stille, ubesværet køreoplevelse. I H3 Executive får du sportsæder i læder og et stort panorama soltag, som er med til at gøre køreturen mere behagelig. Det 490 liter store bagagerum er rummeligt og giver fleksibel plads. Du kan også vælge Head-up display, JBL lydsystem med ni højtalere, en trådløs smartphone-oplader samt navigation - hvilket gør køreturen endnu mere komfortabel.

  • Forberedt på det hele

    Nyd en problemfri adgang til bilens underholdning og tilslutningsmuligheder via den intuitive 8" eller 9" touch-skærm samt Toyotas nyeste multimediesystem og smartphone-integration. Med MyT-appen kan du blandt andet kontrollere bilens batteriniveau, programmere opladningstider og tilmed nedkøle eller opvarme bilens kabine.

RAV4 Plug-in Hybrid

Rendyrket kraft i en sofistikeret og innovativ SUV.

  • Dobbelt DNA

    Du får en endnu bedre ydeevne i den nye RAV4 Plug-in Hybrid. Det skyldes bl.a. kombinationen af vores til dato mest kraftfulde hybridteknologi samt en enestående EV-kapacitet. Det sofistikerede design gemmer på Toyotas 4. generations hybridteknologi og et høj-kapacitets lithium-ion-batteri, hvilket giver dig mulighed for øjeblikkelig acceleration og klassens førende hybrid-rækkevidde.

  • Kraftfuld og dynamisk

    RAV4 Plug-in Hybrid leverer en kraftfuld, dynamisk og kontrolleret ydeevne i absolut særklasse. Bilen er udstyret med en 2,5-liters Hybrid Dynamic Force-benzinmotor og et intelligent firehjuls-trinsystem (AWD-i). RAV4 Plug-in Hybrid drøner fra 0-100 km/t på kun 6 sekunder takket være sin imponerende drivkraft og formidable hybridsystem på samlet 306 hk.

  • Flot og stilfuld kabine

    RAV4 Plug-in Hybrid tilbyder et stilfuldt interiør, som giver den ideelle ramme om en stille, ubesværet køreoplevelse. Sportssæderne i læder og det store panorama soltag i H3 Executive garanterer luftige og behagelige køreture, mens det 490 liters store bagagerum giver fleksibel bagageplads til turen.



Se, hvad pressen skriver

Næsten som at køre elbil
"RAV4 PHEV har også en yderst respektabel elektrisk rækkevidde på 75 kilometer, som gør den til en af de pluginhybrider, der kører langt på en opladning. (...) Hvis ellers vores regering bliver enige om en afgiftssætning, der fortsat favoriserer elbiler og pluginhybrider, vil RAV4 PHEV få en lys fremtid herhjemme."

Børsen - Mathias Brandt


Toyota RAV4 Plug-in Hybrid har strøm til 75 km
"Den nyeste generation RAV4 er kendt for sin rummelighed. På trods af det her store batteri på 18,1 kWh, så er det faktisk ikke noget, der ødelægger ret meget. (...) Det er jo ikke engang noget, der lykkes for mærker som BMW og Mercedes at bevare den her rummelighed på trods af batteriet. (…) Hele det her drivlinje-setup, altså flere hestekræfter, langt mere strøm og mere power, det gør altså, at RAV4 bliver en langt mere harmonisk bil. (…)

RAV4 Plug-in Hybrid viser med alt tydelighed Toyotas erfaring med elektrificering og hybrider. (...) Når den er ladet op, jamen så kan du potentielt køre 75 kilometer ...”

Biler.nu på YouTube (tidligere Blog om Biler) – Morten Bek


Toyota RAV4 Plug-in Hybrid (Præsentation)
”Jeg synes den kører rigtig godt. E-CVT gearkassen passer fint til bilen – der er godt med overskud. Jeg vil sige det på den måde, at RAV4 Plug-in Hybrid er en bil, jeg glæder mig rigtig meget til at få hjem til test lidt senere på året.”

Biltesteren.dk (YouTube) – Kim Middelhede


Udsolgt inden premieren
”Hos VOTY.dk kan vi blot melde ud, at bilen er værd at vente på. (…) Med et drejningsmoment til stede fra 0 km/t, er den ret hurtig. Vi testede accelerationen til 100 km/t – på seks sekunder – så den er lynhurtig. Faktisk et par sekunder hurtigere end den nuværende hybrid-model. (…) Bilen kommer hertil fra Japan – og samlekvaliteten er virkelig fornem. Der er gjort ekstra meget ud af isoleringen – så selv ved acceleration hører man ikke meget til e-CVT automatgearkassen.”

Voty.dk – Carsten Teiner

306 hk og 75 km på REN EL-DRIFT, møde Toyota RAV4 Plug-in Hybrid (PHEV) (2020)
"Den har ret godt bid i sports-indstillingen. Du rører lige speederen, og så tager den ved. (...) Den her bil, den vil både være grøn, og den vil være sportsvogn, og den vil være SUV, og den vil køre i terræn. Det er som en overivrig schweizerkniv. (...) Når man kører denne bil, er den vanvittig behagelig og støjsvag af en bil på den her størrelse. (...) Jeg forstår godt, der er så mange danskere, der er faldet for den nye Toyota RAV4."

Kuffert & Kørehandsker (YouTube) - Henrik Dreboldt


Toyota RAV4 Plug-in Hybrid First Int. Test:
“Det er en meget alsidig bil, og så er den meget velkonstrueret. (…) Den har altså kræfter, og man kan bruge dem, når man har brug for dem. Egentlig er den bare en komfortabel cruiser. (…) Bilen er sådan set så behagelig at køre i, så man har lyst til at køre hurtigere.”

Motorsiden.dk (YouTube) – Søren Clauding


Toyota RAV4 pluginhybrid vil have en bid af kagen
”(…) der hvor jeg synes, at RAV4 virkelig skiller sig ud (…) er den måde, el og benzinmotor spiller sammen på. Eller først og fremmest, ikke spiller sammen. For hvor mange andre pluginhybrider konstant sætter gang i benzinmotoren for at bidrage til acceleration, eller fordi man tænder for aircon, så virker RAV4 bare langt mere gennemtænkt og teknologiskarp.”

Ingeniøren (ing.dk) – Bjørn Godske


3 grunde til at du selvfølgelig skal vælge Toyota RAV4 som opladningshybrid
"Den nye Toyota RAV4 plug-in hybrid har klassens bedste rækkevidde på ren el, og er samtidig leveringsdygtig i over 300 hk. Og så fås den fra under 500.000 kr. Der er bare et problem - den er udsolgt i 2020!”

Bilmagasinet.dk – Mathias Brandt


RAV i den
”På den korte testtur, som Liebhaverbilen var på forleden, er dommen den, at Toyota har gjort det igen. Den er yderst velkørende, har overlegen e-teknik med op til 75 km på ren el – i byen endda endnu mere.”

Liebhaverboligen – Per Kuskner

Når mester vil være god mod isbjørnene
"Hvis mester både har planer om at køre grønt og trække fra mange andre i lyskrydsdueller, kunne det være, at vedkommende skulle tage en prøvetur i den nye Toyota RAV4 Plug-in Hybrid (PHEV). (...) Som det er med Toyota, så gør de tingene grundigt, når det handler om hybridteknik, og det skorter da heller ikke på teknologi i RAV4 PHEV."

Ekstra Bladet - Niels Friis


Stort batteri klæder den japanske SUV
”I langt de fleste situationer har bilen så meget power, at du ikke hører benzinmotoren som andet end en svag snurren i baggrunden. (…) Takket være en stor effekt fra elmotorerne alene, virker bilen bestemt kvik, når man udelukkende kører elektrisk, hvilket ikke er nogen selvfølge blandt dagens opladningshybrider.”

Jyllands-Posten – Jens Høy


Toyota flagskib sætter ny standard
”Styringen er præcis, overblikket godt og kørekomforten god. I øvrigt var støjbilledet generelt ret lavt, bl.a. fordi drivlinen ikke giver meget lyd fra sig. Men ekstra lydisolering og en akustisk støjreducerende forrude gør sit til at underbygge det premium-indtryk, som bilen bringer med sig.”

Motorsiden.dk – Søren Clauding


Plugin-power indfrier endelig Toyota RAV4's potentiale
”Plugin-versionen af Toyota RAV4 er en fuldendt bil med masser af overskud og elektrisk rækkevidde - sådan som RAV4 altid har skulle være. (…) En meget støjsvag bil, som stille og ubesværet glider afsted, og det giver en helt anden fornemmelse af luksus, end vi har været vant til i RAV4. (…) Alt i alt er det med til at give et indtryk af en ret harmonisk og lækker bil.”

Biltorvet.dk – Andreas Lang Hedegaard


RAV4 KØRER 100 KM/L
”Når vi er så positive, som vi tillader os at være, selvom bilen kun har været på kort visit i Danmark, er det fordi Toyota har gjort alting lidt bedre. (…) første indtryk af RAV4 PHEV må være, at alle heste ser ud til at være tilstede, ligesom de er ganske opvakte, og klar til at hive i seletøjet på et øjeblik.”

Bursd.com – Jørli Petersen