1. Nye biler
  2. Overblik

Skift variant

RAV4 Plug-in Hybrid Executive

SUV

RAV4 Plug-in Hybrid - Executive - SUV
Zircon Silver/Attitude Black

Starter fra

649990.0

Motor

2.5 Hybrid (306 hk)

Finansiering fra

3 år / 100.000 km.

RAV4 Plug-in Hybrid - Executive - SUV

https://dxp-webcarconfig.toyota-europe.com/v1/compare-v2/dk/da

Starter fra
649990.0
(inkl. moms)

De angivne værdier er de laveste og højeste i motorprogrammet og ikke nødvendigvis repræsentative for en specifik modelkombination. Det angivne brændstofforbrug og CO2-udslip er beregnet ud fra blandet kørsel (EU-norm). Det virkelige brændstofforbrug kan afvige alt efter kørselsmønster og kørestil. Den angivne pris i boksen er en frapris og er ikke nødvendigvis prisen for den viste model på billedet.

Udforsk RAV4 Plug-in Hybrid med 360°

  • Eksteriør

    DESIGNET TIL AT SKILLE SIG UD

    Den kraftfulde SUV, RAV4 Plug-in Hybrid er bygget til at blive kørt. Det robuste ydre kombineret med en dynamisk styling giver RAV4 Plug-in Hybrid et skarpt udseende. Toyotas nyeste 4. generations hybridteknologi og høj-kapacitets lithium-ion-batteri giver dig mulighed for at accelerere fra 0 til 100 km/t på kun 6 sekunder. RAV4 Plug-in Hybrid kan trække op til 1.500 kg.

  • ØJEBLIKKELIG KRAFT, UOVERTRUFFEN EFFEKTIVITET

    Med klassens bedste CO2-emissioner (22 g/km) og brændstofforbrug (100 km/l) er det tydeligt, at RAV4 Plug-in Hybrid har en effektivitet der matcher bilens utrolige ydeevne. Det nye 18,1 kW lithium-ion-batteri betyder, at du kan køre op til 75 km på ren el, mens bilens lader giver en fuld batteriopladning på 5 timer. Det nye EV-system er også i stand til at accelerere op til 135 km/t uden hjælp fra benzinmotoren.

  • RAFFINERET OG RUMMELIG

    RAV4 Plug-in Hybrid har en stilfuld kabine, som danner en ideel ramme for en stille, ubesværet køreoplevelse. I H3 Executive får du sportsæder i læder og et stort panorama soltag, som er med til at gøre køreturen mere behagelig. Det 490 liter store bagagerum er rummeligt og giver fleksibel plads. Du kan også vælge Head-up display, JBL lydsystem med ni højtalere, en trådløs smartphone-oplader samt navigation - hvilket gør køreturen endnu mere komfortabel.

  • FORBEREDT PÅ DET HELE

    Nyd en problemfri adgang til bilens underholdning og tilslutningsmuligheder via den intuitive 8" eller 9" touch-skærm samt Toyotas nyeste multimediesystem og smartphone-integration. Med MyT-appen kan du blandt andet kontrollere bilens batteriniveau, programmere opladningstider og tilmed nedkøle eller opvarme bilens kabine. 360°

Fuld skærm Luk
Træk for at dreje bilen Træk for at dreje bilen
Kampagner
Se kampagner fra Toyota
Der er ikke fundet nogen kampagner

Køb bil med Danmarks bedste billån

Få en attraktiv kampagnerente gennem Toyota Finans

Mød Janet og Tommy som kører RAV4 Plug-in Hybrid 

Se hvad pressen skriver

Næsten som at køre elbil
"RAV4 PHEV har også en yderst respektabel elektrisk rækkevidde på 75 kilometer, som gør den til en af de pluginhybrider, der kører langt på en opladning. (...) Hvis ellers vores regering bliver enige om en afgiftssætning, der fortsat favoriserer elbiler og pluginhybrider, vil RAV4 PHEV få en lys fremtid herhjemme."

Børsen - Mathias Brandt
306 hk og 75 km på REN EL-DRIFT, møde Toyota RAV4 Plug-in Hybrid (PHEV) (2020)
"Den har ret godt bid i sports-indstillingen. Du rører lige speederen, og så tager den ved. (...) Den her bil, den vil både være grøn, og den vil være sportsvogn, og den vil være SUV, og den vil køre i terræn. Det er som en overivrig schweizerkniv. (...) Når man kører denne bil, er den vanvittig behagelig og støjsvag af en bil på den her størrelse. (...) Jeg forstår godt, der er så mange danskere, der er faldet for den nye Toyota RAV4."
Når mester vil være god mod isbjørnene
"Hvis mester både har planer om at køre grønt og trække fra mange andre i lyskrydsdueller, kunne det være, at vedkommende skulle tage en prøvetur i den nye Toyota RAV4 Plug-in Hybrid (PHEV). (...) Som det er med Toyota, så gør de tingene grundigt, når det handler om hybridteknik, og det skorter da heller ikke på teknologi i RAV4 PHEV."
Toyota RAV4 Plug-in Hybrid har strøm til 75 km
"Den nyeste generation RAV4 er kendt for sin rummelighed. På trods af det her store batteri på 18,1 kWh, så er det faktisk ikke noget, der ødelægger ret meget. (...) Det er jo ikke engang noget, der lykkes for mærker som BMW og Mercedes at bevare den her rummelighed på trods af batteriet. (…) Hele det her drivlinje-setup, altså flere hestekræfter, langt mere strøm og mere power, det gør altså, at RAV4 bliver en langt mere harmonisk bil. (…)

RAV4 Plug-in Hybrid viser med alt tydelighed Toyotas erfaring med elektrificering og hybrider. (...) Når den er ladet op, jamen så kan du potentielt køre 75 kilometer ...”
Toyota RAV4 Plug-in Hybrid First Int. Test:
“Det er en meget alsidig bil, og så er den meget velkonstrueret. (…) Den har altså kræfter, og man kan bruge dem, når man har brug for dem. Egentlig er den bare en komfortabel cruiser. (…) Bilen er sådan set så behagelig at køre i, så man har lyst til at køre hurtigere.”
Toyota flagskib sætter ny standard
”Styringen er præcis, overblikket godt og kørekomforten god. I øvrigt var støjbilledet generelt ret lavt, bl.a. fordi drivlinen ikke giver meget lyd fra sig. Men ekstra lydisolering og en akustisk støjreducerende forrude gør sit til at underbygge det premium-indtryk, som bilen bringer med sig.”
Udsolgt inden premieren
”Hos VOTY.dk kan vi blot melde ud, at bilen er værd at vente på. (…) Med et drejningsmoment til stede fra 0 km/t, er den ret hurtig. Vi testede accelerationen til 100 km/t – på seks sekunder – så den er lynhurtig. Faktisk et par sekunder hurtigere end den nuværende hybrid-model. (…) Bilen kommer hertil fra Japan – og samlekvaliteten er virkelig fornem. Der er gjort ekstra meget ud af isoleringen – så selv ved acceleration hører man ikke meget til e-CVT automatgearkassen.”
3 grunde til at du selvfølgelig skal vælge Toyota RAV4 som opladningshybrid
"Den nye Toyota RAV4 plug-in hybrid har klassens bedste rækkevidde på ren el, og er samtidig leveringsdygtig i over 300 hk. Og så fås den fra under 500.000 kr. Der er bare et problem - den er udsolgt i 2020!”
Plugin-power indfrier endelig Toyota RAV4's potentiale
”Plugin-versionen af Toyota RAV4 er en fuldendt bil med masser af overskud og elektrisk rækkevidde - sådan som RAV4 altid har skulle være. (…) En meget støjsvag bil, som stille og ubesværet glider afsted, og det giver en helt anden fornemmelse af luksus, end vi har været vant til i RAV4. (…) Alt i alt er det med til at give et indtryk af en ret harmonisk og lækker bil.”
RAV4 KØRER 100 KM/L
”Når vi er så positive, som vi tillader os at være, selvom bilen kun har været på kort visit i Danmark, er det fordi Toyota har gjort alting lidt bedre. (…) første indtryk af RAV4 PHEV må være, at alle heste ser ud til at være tilstede, ligesom de er ganske opvakte, og klar til at hive i seletøjet på et øjeblik.”
RAV i den
”På den korte testtur, som Liebhaverbilen var på forleden, er dommen den, at Toyota har gjort det igen. Den er yderst velkørende, har overlegen e-teknik med op til 75 km på ren el – i byen endda endnu mere.”

Liebhaverboligen – Per Kuskner

Galleri 

Se nogle af de raffinerede detaljer, der gør RAV4 Plug-in Hybrid til noget særligt.

Udstyr og specifikationer

Se dine muligheder for udstyr og uddybende specifikationer for RAV4 Plug-in Hybrid.
Se specifikationer