Toyota C-HR støtter kampen mod brystkræft

De fleste af os kender nogen, der har været eller er ramt af kræft. Kræftens Bekæmpelse sætter i den kommende tid ekstra fokus på brystkræft gennem kampagnen Støt Brysterne.

Toyota bakker op om kampagnen og donerer 100 kr. i perioden frem til 6. oktober, når man prøvekører en Toyota C-HR.

Ingen bryster skal have kræft. Sådan lyder budskabet i Kræftens Bekæmpelses store kampagne, Støt Brysterne, mod brystkræft, der er særlig fokus på her i september og oktober. Toyota bakker op om den vigtige kampagne og donerer 100 kr. i perioden frem til 6. oktober, når man prøvekører en Toyota C-HR hos sin autoriserede Toyota-forhandler.

Toyotas tiltag i kampen mod brystkræft kan nå at blive til et ret betydeligt beløb. Hvis der i gennemsnit blot kommer én kunde om dagen og prøvekører en Toyota C-HR hos hver af de 69 Toyota-forretninger, vil det betyde en donation til Støt Brysterne på over 200.000 kr.

Men det kræver altså, at man enten alene eller allerhelst med en veninde, ven, kollega eller hele nabolaget tager forbi sin Toyota-forhandler og får en hyggelig prøvetur i den skarptdesignede Toyota C-HR, som den danske bildesigner Stephan Rasmussen har haft en finger med i spillet på. Vælger man at prøvekøre hybridudgaven af C-HR, kan man bag rattet se frem til en særlig oplevelse, der byder på både lydløs kørsel på ren el, høj komfort med automatgear, lækre sæder og en futuristisk kabine.

På den måde er man med til gennem Toyota at støtte Kræftens Bekæmpelses vigtige arbejde med forskning, forebyggelse og patientstøtte. Hver niende danske kvinde rammes af brystkræft – svarende til knap 4.700 tilfælde om året. Hvis man tæller familie, kolleger og venner med, betyder det, at stort set ingen af os undgår at blive berørt af brystkræft. Kræftens Bekæmpelse indsamlede 16,4 mio. kr. i 2018 i Støt Brysterne kampagnen.

Mandag den 16. september 2019

/

De seneste nyheder fra Toyota

Toyota sætter navne på første elbiler Toyota sætter navne på første elbiler Batteridrevne elbiler og forureningsfrie brintbiler vil med tiden fylde mere i modelprogrammet. Toyota sætter nu for første gang modelnavne på sine første batteridrevne elbiler til det europæiske marked. Toyota Hybrid & Race Event 2019 Toyota Hybrid & Race Event 2019 Arrangementet til dig der, der drømmer om at prøve kræfter med TOYOTA GAZOO Racing-modeller på en lukket bane og samtidig gerne vil opleve Toyotas spændende line-up af hybridmodeller helt tæt på. Toyotas dobbelte triumf på Le Mans Toyotas dobbelte triumf på Le Mans Toyota sikrede sig for andet år i træk, og for anden gang i sæsonen, den ultimative sejr i det legendariske 24-timers løb på Le Mans i Frankrig. Toyota melder udsolgt af ny Supra Toyota melder udsolgt af ny Supra Som følge af en massiv interesse og en begrænset produktion tænder Toyota nu de røde lamper i flere lande over hele Europa – heriblandt også i Danmark – og vil først være i stand til at levere den nye Supra igen efter nytår.
Dine cookie-indstillinger

Toyota bruger cookies for at kunne tilbyde dig en bedre oplevelse på hjemmesiden. Ved at gå videre på siden accepterer du disse cookie-indstillinger. Du kan også finde og ændre dine indstillinger her.

OK