Ribe-forhandler scorer

den fineste hæder fra Toyota

Den ripensiske Toyota-forhandler, Louis Lund A/S, har brudt seks års dominans fra den samme midt- og vestjyske bilforhandler og er netop blevet tildelt den fineste hæder fra Toyota som årets Ichiban-forhandler i Danmark. Den fornemme Ichiban-pris bliver uddelt hvert år til den Toyota-forhandler i Danmark, der har ydet det ypperligste inden for kundeservice og salg.

Seks års dominans er blevet brudt, efter Toyota-forhandler Louis Lund A/S i Ribe netop har modtaget den fineste hæder fra Toyota i form af kåringen som årets Ichiban-forhandler i Danmark. Det er første gang, at Louis Lund A/S i Ribe modtager den fornemme hæder fra Toyota.

For bare et år siden var Louis Lund A/S placeret på andenpladsen efter STS Biler A/S i Holstebro, der efter seks imponerende førstepladser i træk nu må overlade tronen til Ribe-forhandleren. Direktør og ejer, Louis Lund, modtog for nylig sammen med eftermarkedschef Lars Hansen prisen ved en stor Toyota prisuddelingsfest og glæder sig naturligvis over den flotte bedrift.

”Vi er meget glade og beærede over at vinde Ichiban-prisen. Det er jo en kæmpe belønning for et godt stykke arbejde, som vi har leveret i mange, mange år,” siger Louis Lund.

Han dedikerer æren for den prestigefyldte Ichiban-pris til sine medarbejdere.

”En meget stor del af æren skyldes vores personale, som jo er det vigtigste, vi har. Og derfor er det skønt at modtage denne pris, som viser vores høje engagement,” påpeger Louis Lund.

/
Høj kundetilfredshed

Louis Lund A/S har udover forretningen i Ribe også forretninger i Esbjerg, Varde og Vejen. Men det er altså medarbejderne i Ribe, der har modtaget den ærefulde pris. En pris, som understreger deres høje engagement i Toyota samt en meget høj kundetilfredshed.

”Vi gør altid vores bedste for, at kunderne har en god oplevelse, når de kommer ind hos os. Lige fra de træder ind i butikken, hvor de bliver mødt med et stort smil, til de går ud af butikken igen. Vi behandler vores kunder, som vi selv ville ønske at blive behandlet, hvilket giver kunderne en behagelig oplevelse, når de kommer hos os,” forklarer Louis Lund.

Ichiban-prisen anerkender, at man til fulde efterlever Toyotas filosofi om at sætte kunden først, og uddeles over hele Europa til én forhandler i hvert land en gang om året.

Enestående kundeservice og høj kundetilfredshed er nogle af Toyotas vigtigste fokusområder, hvilket da også skinner igennem i den årlige store danske tilfredshedsundersøgelse, AutoIndex, som FDM og Loyalty Group står bag. Her har den japanske mobilitetsgigant 16 år i træk været det bilmærke i Danmark, der har de mest tilfredse kunder hos forhandleren og på værkstedet blandt samtlige bilmærker.

Ichiban er i øvrigt et japansk ord lånt fra "Okyakusama Ichiban", der betyder "kunderne først".

Fredag den 1. marts 2019

De seneste nyheder fra Toyota

Toyotas dobbelte triumf på Le Mans Toyotas dobbelte triumf på Le Mans Toyota sikrede sig for andet år i træk, og for anden gang i sæsonen, den ultimative sejr i det legendariske 24-timers løb på Le Mans i Frankrig. Toyota melder udsolgt af ny Supra Toyota melder udsolgt af ny Supra Som følge af en massiv interesse og en begrænset produktion tænder Toyota nu de røde lamper i flere lande over hele Europa – heriblandt også i Danmark – og vil først være i stand til at levere den nye Supra igen efter nytår. Toyota Corolla og RAV4 får topkarakter i sikkerhedstest Toyota Corolla og RAV4 får topkarakter i sikkerhedstest Den nye Toyota Corolla og RAV4 scorer begge de maksimale 5 stjerner i Euro NCAP’s nyeste sikkerhedstest, hvor kravene til en topkarakter er strengere end nogensinde før. Toyota topper på kundeservice for 17. år i træk Toyota topper på kundeservice for 17. år i træk Toyota giver danskerne den bedste kundeservice for 17. år i træk. Det viser nye tal fra den største tilfredshedsundersøgelse for bilbranchen i Danmark, AutoIndex 2019, som FDM og Loyalty Group står bag.
Dine cookie-indstillinger

Toyota bruger cookies for at kunne tilbyde dig en bedre oplevelse på hjemmesiden. Ved at gå videre på siden accepterer du disse cookie-indstillinger. Du kan også finde og ændre dine indstillinger her.

OK