Toyota bruger C-HR i kampen mod brystkræft



fleste af os kender nogen, der har været eller er ramt af kræft. Kræftens Bekæmpelse sætter i den kommende tid ekstra fokus på brystkræft gennem kampagnen Støt Brysterne. Toyota bakker op om kampagnen og donerer 100 kr. i perioden fra 17. september til og med den 14. oktober, når man prøvekører en Toyota C-HR.

Ingen bryster skal have kræft. Det er budskabet i Kræftens Bekæmpelses store kampagne mod brystkræft, der er særlig fokus på her i september og oktober. Toyota bakker op om den vigtige kampagne og donerer 100 kr. i perioden fra 17. september til og med 14. oktober, når man prøvekører en Toyota C-HR hos sin autoriserede Toyota-forhandler.

Toyotas tiltag i kampen mod brystkræft kan nå at blive til et ret betydeligt beløb. Hvis der blot kommer én kunde og prøvekører en Toyota C-HR hos hver Toyota-forretning hver dag, vil det betyde en donation til Støt Brysterne på omkring 150.000 kr.

Men det kræver altså, at man enten alene eller allerhelst med en veninde, ven, kollega eller hele nabolaget tager forbi sin Toyota-forhandler og får en hyggelig prøvetur i den skarptdesignede Toyota C-HR. Man kan selv vælge, om man vil teste den almindelige benzinudgave eller den mest populære og økonomiske hybridudgave, der i gennemsnit kører op til 26 km/l ved blandet kørsel.

På den måde er man med til gennem Toyota at støtte Kræftens Bekæmpelses vigtige arbejde med forskning, forebyggelse og patientstøtte. Hver niende danske kvinde rammes af brystkræft – svarende til knap 4.700 tilfælde om året. Hvis man tæller familie, kolleger og venner med, betyder det, at stort set ingen af os undgår at blive berørt af brystkræft. Kræftens Bekæmpelse indsamlede 17,6 mio. kr. i 2017 i Støt Brysterne kampagnen.

Fredag den 14. september 2018

/

De seneste nyheder fra Toyota

Nu skal Danmarks bedste håndværkere kåres Nu skal Danmarks bedste håndværkere kåres Håndværksportalen Håndværker.dk skyder nu i samarbejde med Toyota kåringen af årets bedste håndværkere i gang. En heldig håndværker vinder en helt ny Toyota PROACE CITY varebil. Toyota får nyt logo og brand design Toyota får nyt logo og brand design Toyota introducerer sit nye brand design i Europa. Det sker med et nyt og opdateret brand logo og en ny typografi, som signalerer en helt ny æra for Toyota i forbindelse med koncernens transformation fra bilproducent til mobilitetsvirksomhed. Toyota starter produktionen af helt ny Yaris Toyota starter produktionen af helt ny Yaris Toyota begyndte i aftes produktionen af den helt nye, fjerde generation Yaris, der er mobilitetsgigantens bedst sælgende bilmodel i Europa og i Danmark samt den mest populære hybridbil de seneste otte år i træk i Danmark. Toyota melder udsolgt af RAV4 Plug-in i 2020 Toyota melder udsolgt af RAV4 Plug-in i 2020 Godt to måneder efter, at Toyota åbnede for forsalget af den helt nye RAV4 Plug-in Hybrid meldes der udsolgt. Du kan dog blive skrevet på venteliste til levering i 2021.
Dine cookie-indstillinger

Toyota bruger cookies bl.a. for at kunne tilbyde dig en bedre oplevelse på hjemmesiden. Du kan læse mere om hjemmesidens brug af cookies her, hvor du også kan ændre dine indstillinger og fravælge visse typer af cookies.