e-Palette set skråt forfra.
Visning af en prototype fra Toyota. Ikke til salg.
e-Pallette
En ny mobilitetstjeneste for alle.
e-Palette er en ny BEV-generation (battery electric vehicle), der er blevet udviklet specifikt til formålet "Mobility as a Service" (MaaS*), der anvender teknologier som fx elektrificering samt opkoblet og autonom kørsel. e-Palette tilbyder tjenester som fx transport og handel for at understøtte kundernes liv.
*Kombinationen af det "autonome" og "Mobility as a Service" beskriver Toyotas mobilitetstjenester, der gør brug af selvkørende biler.
En bedstemor hilser på sit barnebarn via skærmen i ægte størrelse på T-TR1-robotten.
Visning af en prototype fra Toyota. Ikke til salg.
T-TR1
Robotter til virtuel mobilitet, der forstærker menneskets evner.
Toyotas T-TR1-konceptrobot demonstrerer potentialet ved virtuel mobilitet, og hvordan robotteknologi kan forstærke et menneskes evne til at holde forbindelsen mellem mennesker og steder.
LQ er udstyret med en elmotor, kunstig intelligens og har et futuristisk design.
Visning af en prototype fra Toyota. Ikke til salg.
LQ
Danner et følelsesmæssigt bånd med bilens fører.
“LQ” er en konceptbil, der løfter avanceret teknologi til at danne et følelsesmæssigt bånd mellem bilen og bilens fører ved at udvikle områderne “lær, voks, elsk”. LQ er udstyret med selvkørende egenskaber og “Yui,”en kraftfuld interaktiv agent, der er styret af kunstig intelligens, der er designet til at lære af bilens fører og til at kunne give en personaliseret mobilitetsoplevelse. Navnet “LQ” udtrykker Toyotas håb om, at denne tilgang vil vise vejen for udviklingen af fremtidens biler, der udbygger relationen mellem bilen og bilens fører.
En menneskelignende robot fra Toyota ved navn T-HR3 med hvid krop og sorte, bevægelige led.
Der er vist en prototype fra Toyota. Ikke til salg.
THR-3
Reagerende og fjernbetjent robotteknologi.
T-HR3 er designet til at efterligne menneskers bløde berøringer og bidrager til at udvide menneskers mobilitet hjemme hos sig selv eller arbejdsfolks muligheder og sikkerhed på en arbejdsplads.
Den helt nye Toyota Mirai i blå set fra siden.
Visning af en prototype fra Toyota.
Den helt nye Mirai
Næste trin i FCEV-teknologien.
Den komplet redesignede Mirai repræsenterer et stort skridt fremad for FCEV’er (brændselscelleelbiler) og skaber muligheden for et potentielt brintbaseret samfund.
Brintdrevet bus med "FUEL CELL BUS" på dens digitale display.
Der er vist en prototype fra Toyota.
Sora – brændselscelleeldrevet bus
Komfortabel og miljøbevidst.
Denne brændselscelledrevne bus er blevet navngivet efter vandets cyklus (Sky, Ocean, River, Air), og er blevet forfinet i form og funktion til at bidrage til alle menneskers mobilitet og på samme tid beskytte miljøet mod skadelig CO2.
Alle tre varianter af Walking Area Battery Electric Vehicle-modelfamilien.
Visning af en prototype fra Toyota. Ikke til salg.
Walking Area BEV-modelfamilien
Gør den sidste kilometer lidt lettere.
Den stilede og miljøvenlige Walking Area-BEV er designet til at hjælpe passagererne med at komme hurtigt igennem byen på pendlerturens “sidste kilometer”. Toyota vil stille sine stående, personlige mobilitetsapparater til rådighed, så sikkerheds- og sundhedspersonale i nærheden af og på lokationerne til de olympiske og paralympiske lege Tokyo 2020 kan anvende dem.
Accessible People Mover inklusive kørestolsrampe set skråt forfra.
Visning af en prototype fra Toyota. Ikke til salg.
APM (Accessible People Mover)
Tilpasser sig din mobilitet.
APM (Accessible People Mover) er et mobilitetskøretøj, der er designet specifikt til at blive brugt til de olympiske og paralympiske lege Tokyo 2020. Med visionen om "mobilitet for alle" udgør APM en løsning til "den sidste kilometer", der hjælper med at transportere så mange mennesker som muligt til arrangementer og lokationer inklusive de sportsfolk og det personale, der indgår i legene, samt alle kategorier af besøgende.
Den nye JPN Taxi med "JPN TAXI" skrevet på tagskiltet og kølergrillen set forfra.
Visning af en prototype fra Toyota.
JPN Taxi
Repræsenterer essensen af japansk gæstfrihed.
JPN Taxi er i den traditionelle japanske farve koiai (indigo), der symboliserer sikkerhed, værdighed og formalitet. Men inde på den anden side af skydedørene er interiøret indrettet fleksibelt til mange forskellige slags passagerer.